zijn er goedkope treindagkaarten in Europa?

Hallo, vorig jaar hebben wij met ons drieën met een schönes wochende ticket heel goedkoop een dag in het weekend door Duitsland kunnen reizen met de trein. Weet iemand of meer Europese landen zoiets hebben?

7 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (1)

Duitsland heeft ook nog het Quer-durch-Land-Ticket, België heeft het weekendretour en jongerenretour en Frankrijk heeft diverse budgetmerken voor de TGV. Het loont de moeite om je reis enigszins te plannen en te kijken of een paar online gekochte enkeltjes van de ene naar de andere plek misschien goedkoper is dan een speciale dag- of weekendkaart.