Vragen Engelsen toeristenbelasting?

Heey,

Ik kijk op hotels op booking.com en zie dat er nergens iets over toeristenbelasting staat. Vragen ze dat niet of zetten ze het er niet bij? (In Nederland staat t wel)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
2K
ronron1212
7 jaar geleden
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3065721/2017/01/27/Overnachten-in-Londen-binnenkort-vijf-procent-duurder.dhtml

Antwoorden (1)

In Groot-Brittannië wordt geen toeristenbelasting in rekening gebracht.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als het aan de burgemeester van de Britse hoofdstad, Sadiq Khan, ligt moeten toeristen die zijn stad bezoeken straks wel toeristenbelasting betalen. Dit zou dan alleen voor overnachtingen in de hoofdstad Londen gelden. Londen is een van de weinige wereldsteden waar nog geen belasting voor toeristen wordt verrekend