Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je nu op vakantie gaat naar Griekenland valt elektriciteit nog steeds vaak uit daar ??

Ik was op vakantie op Kreta in 2001 toen viel vooral 's avonds de stroom even uit

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb het zelf niet meegemaakt maar mijn broer die was een jaar terug daar en hij heeft niet geklaagd over constante stroomuitval. Het was slechts eenkeer voor korte tijd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Laatst ekeer dat ik er was (rond eind 2015) was het niet zo. Ik had er geen last van in ieder geval. Ik heb een vraag: gaat u op zakenreis of is het gewoon vakantie? Als het een vakantie is hoeft u er daar niet zo'n druk om te maken lijkt mij. Maar in ieder geval veel plezier daar en succes met de WiFi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik ga misschien op vakantie naar daar Ik was gewoon benieuwd of Griekenland dus ook een beetje bij de tijd was .Maar is in Griekenland de wifi gratis en is de wifi wel goed daar ????
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In het hotel waar ik verbleef was de WiFi gratis. Het was redelijk slecht vooral het internet was slecht. Maar ondanks dat is Griekenland wel een heel mooi land

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding