Weet iemand de openingstijden van het zwembad op Landal Coldenhove?

Ik ga een weekende op vakantie. Tot hoe laat is het zwembad op Landal Coldenhove open?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.9K

Antwoorden (1)

Het zwembad is dagelijks geopend van 9.00 uur tot 21.00 uur.
Voor de volledigheid laat ik u weten, dat het zwembad alleen toegankelijk is voor gasten van het Landal Green Parks Coldenhove
Met vriendelijke groet
Mirjam
Contact Center
T: 0900 8842 (vanuit Nederland)
T: 070 77 80 80 (vanuit België)