Hoeveel zijn de incidentele kosten bij IBIS scheveningen?

Ik heb een kamer geboekt bij het IBIS zonder creditcard op Hotels.com. Alleen vraagt het hotel dus blijkbaar om een creditcard of contanten om de incidentele kosten te betalen + borgsom. Maar weet iemand hoeveel die kosten zijn?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (1)

Als je alleen slaapt en verder niets doet, zijn de incidentele kosten € 0,-.
Maar als je gebruik maakt van roomservice, telefoon of andere diensten zullen deze als incidentele kosten verrekend worden.
De hoogte van deze kosten zal dus variëren.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En een borgsom hoeveel kan dat ongeveer inhouden?
SimonV
7 jaar geleden
Borgsom € 50,- per dag, denk ik. https://www.expedia.nl/The-Hague-Hotels-Ibis-Leiden-Centre.h4706566.Hotelinfo
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoorden!