Is een Muliple entry (visum voor langere onderbroken duur) in Turkije ter pekke bij aankomst op het vliegveld te verkrijgen?

Enige weken zagen we een leuke rondreis door Turkije en hebben deze voor de maand september geboekt. Dit lijkt mij qua visum geen probleem, ware het niet dat we voor volgende week een last minute tegen kwamen op een geweldig resort. Dus volgende week voor 15€ p.p. en visum aanvragen. Dat zal geen probleem zijn. Maar binnen deze drie maanden tijdens mijn rond reis gaar dit visum verlopen. Hoe pak ik dit aan zonder problemen te krijgen met de Turkse autoriteite. Gaarne stel ik ontwoorden op prijs van mensen die hiervan kennis va zaken hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Wanneer je in september weer naar Turkije gaat voor de rondreis,zal je bij de luchthaven waar je aankomt weer een visum moeten aanschaffen.Voor het verstrijken van de geldigheid van het visum,moet je het land uit zijn,anders krijg je een flinke boete.
Jij hebt het over 'een visum aanvragen',maar daar is geen sprake van.
Voordat je door de paspoortcontrole gaat,moet je langs een balie waar je voor 15 euro zo'n zegeltje in je paspoort krijgt.