Moet er nog steeds een reisplan bij de aanvraag van een visum voor China?

Op alle websites waar er uitleg wordt gegeven over de aanvraag van een visum voor China staat dat er een reisplan bij moet afgegeven worden. Echter, bij het stappenplan van de officiële website ( https://www.visaforchina.org/HAG_EN/ ) staat dit er nergens bij? Heeft iemand hier ervaring mee

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (1)

Wij zijn Mei op uitnodiging naar China geweest.
Er is standaard lijst "Basic Documents, Supporting documenten" van richtlijnen en vereisten.
Onder ander "Air ticket booking record (round trip) and proof of accommodation reservation"
Ons reisplan stond ook in de "the letter of invitation"van mijn Chinese kennis aangeven. Maar de reden van de bezoek ook.
Je kunt ook contact opnemen met Het Chinese Ambassy.
Ons ervaring is dat men zeer behulpzaam zijn.
Henk.