Waarom zitten er bij veel telefoonhoesjes aan de zijkanf gaatjes?

Bij mijn iphone telefoonhoes zitten vanuit het hoesje gezien linksonder 2 gaatjes onder elkaar. Ik zie dit wel vaker. Waarvoor dient dit?

een jaar geleden
in: Telecom
6.9K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zitten die gaatjes erin om er een telefoon koort aan te hangen of een touwtje een bedeltje of een pennetje voor de telefoon als je googled op telefoon koort dan zie je dat
een jaar geleden
Amadea
een jaar geleden
Het is handiger als je zoekt op "telefoonkoord".