Wat is een goede website om een gratis enquête te maken?

beste: Ik moet voor school een enquëte maken, maar ik vind het erg lastig een goede website te vinden. ik heb twee criteria:
- het moet gratis zijn (heel krenterig, ik weet het)
- ik wil graag iedereen zijn individuele antwoorden kunnen zien
daarnaast wil ik graag een hoog aantal antwoorden per enquête kunnen ontvangen, het liefst zelfs een onbeperkt aantal antwoorden per enquête. weet iemand een goede site voor enquêtes die aan al deze criteria voldoet? bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Telecom
1.1K
Antoni
3 jaar geleden
Ik vermoed dat je met een oproepje op Facebook wel antwoorden kan krijgen, maar ervaring daarmee heb ik niet.

Antwoorden (2)

Het antwoord op je vraag is: Google Forms.
Dat krijgt iedereen cadeau die een Gmail account heeft. Dat kan alles wat je vraagt en nog meer. Lees je eerst eens in, hoe het werkt.
https://youtu.be/zsEVyBrTM3M
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel! deze site voldoet inderdaad aan alle criteria van mijn beschrijving. voor nu heb ik even voor enquetesmaken gekozen omdat die wat toegankelijker is, maar ik zal deze zeker onthouden voor als ik een grootschaliger onderzoek moet doen!
Google Forms
https://docs.google.com/forms/u/0/

Gratis en je kan alle individuele antwoorden automatisch in een Spreadsheet laten zetten.
Ik weet niet wat onbeperkt voor jou is, maar er kunnen zeker honderden deelnemers in.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel! deze site voldoet inderdaad aan alle criteria van mijn beschrijving. voor nu heb ik even voor enquetesmaken gekozen omdat die wat toegankelijker is, maar ik zal deze zeker onthouden voor als ik een grootschaliger onderzoek moet doen!