Kan ik bij een KPN tv-abbo de opgenomen geschiedenis wissen?

Bij een seizoen opname worden veel afleveringen niet automatisch opgenomen omdat deze ooit in het verleden al eens zijn opgenomen.
De work-around: handmatig losse afleveringen opnemen, gaan wel goed, maar dat is natuurlijk niet ideaal.

Antwoorden (1)

Ga met de afstandsbediening naar MENU, kies MIJN OPNAMEN en dan de gele knop "Verwijder meerdere opnamen". Selecteer wat je kwijt wilt en druk dan op de rode knop (verwijder).
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nee, het zit zo. Als je een serie opneemt, en gekeken hebt dan verwijder je het na een tijdje, of wordt het automatisch FIFO opgeschoond als de capaciteit bereikt wordt. Maar met het verwijderen van de media wordt niet het moment dat je het ooit hebt opgenomen ook gewist, dus een serie weer opnemen lukt niet want ergens in de database staat dat je dit al ooit opgenomen hebt, het is een vervelende bug die maar niet opgelost wordt.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
3 jaar geleden
@voorpret
Helaas klopt het wat je zegt. Sterker nog, wij hebben er een jaartje Ziggo tussendoor gedaan. Daarna een nieuw abonnement afgesloten (dus nieuw klantnummer én nieuwe apparatuur gekregen) en nóg steeds wordt oude data gebruikt. Oude opnames of oude opname opdrachten verwijderen maakt geen verschil.