Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op mijn beginscherm zien dat ik een gemiste oproep heb?

Als ik gebeld werd en ik die oproep gemist had kreeg ik altijd bovenaan in mijn telefoon een klein icoontje zodat ik zien kon zien dat ik een gemiste oproep had. En ook onderaan bij het telefoontje stond een klein tekentje dat ik een gemiste oproep had. Sinds er een update was van Samsung (Ik heb een Samsung Galaxy S7 kan ik niet meer zien dat er een gemiste oproep is (de tekentjes missen) alleen als ik bij recente berichten kijk maar dat vergeet ik steeds. Ik zie liever gewoon direct op het beginscherm dat ik gebeld ben. Wie weet hoe ik dat weer in kan stellen. Ik ben al bij 2 verschillende telefoonwinkels geweest bij mensen die er verstand van hadden maar beide kregen ze het niet voor elkaar.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telecom
24.3K
ronron1212
5 jaar geleden
Heb je de telefoon al eens een keer uit gehad en weer aangedaan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In de handleiding staat de volgende oplossing:

Tik in het scherm Instellingen op Geavanceerde functies. Kies daar voor Slim melden.
Daarmee kun je namelijk instellen dat het apparaat meldingen over gemiste oproepen of nieuwe berichten weergeeft zodra je het toestel oppakt.
(Lees meer...)
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dit werkt niet

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding