Iemand bewust niet mijn nieuwe mobiele nummer gegeven en toch een bericht krijgen van diegene, hoe kan dat?

Nieuw nummer en daarbij bewust een aantal mensen dit nieuwe nummer niet doorgegeven.
Hoe kan het ik zojuist van iemand een what’s app bericht krijg op mijn nieuwe nummer ???

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telecom
2.2K
ronron1212
5 jaar geleden
Iemand die jullie beide ken en wel jou nummer heeft heeft het doorgegeven.

Antwoorden (2)

Of iemand heeft het doorgegeven, of iemand zit in dezelfde groepsapp als jij
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het kan niet door what’s app komen?
Het kan ook komen door nummer wijzigen. Als hetzelfde toestel wordt gebruikt, kan er worden gekozen voor nummer wijzigen. Dan krijgen alle contacten (die jouw oude telefoonnummer hadden) meteen je nieuwe nummer. Misschien dat je daar gebruik van hebt gemaakt?