wat is dit voor telefoonnummer?

Ik ben al 2x gebeld door een heel raar nummer. Als je het terug belt bestaat het nummer niet. Wat is dat voor nummer? 9388500 het is geen gewoon nummer. Weet iemand wat het wel is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
5.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dat het hele nummer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NEEEEEEE, niet terugbellen. Nu hebben ze je SIM-kaart gekopieerd. Hou goed je telefoonrekeningen in de gaten en bel je provider.

Antwoorden (6)

misschien een telefooncel?

Toegevoegd na 26 seconden:
nb ik ben ook door zo'n nummer gebeld maar dan begon het met 05-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan eens bellen naar je telecomprovider.

Het kan ook een telefooncel zijn, maar dat lijkt me sterk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit zomaar terug bellen naar een onbekend nummer. Zou best eens een buitenlands betaal nummer kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik tel 7 cijfers en een telefoonnummer hoort er 10 te hebben. Als je in een regio woont met 3 cijfers in het kengetal (bv Groningen, 050-) kun je eens proberen wat er gebeurt als je die er voor zet. Of 088, dat zijn zakelijke ‘verzamelnummers’. De 88 in jouw nummer doen me daar wel aan denken, die 8en komen wel vaker terug verderop in het nummer.
Geen idee waaróm dat zou werken, waaróm het niet in het geheugen van je telefoon zou worden opgeslagen, maar 3 is wel het verschil tussen 7 en 10. En dan is het eigen kengetal of het bijzondere 088 het enige houvast dat je hebt.

Nee heb je, ja kun je krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je door een callcenter bent gebeld of door een bedrijf die via hun eigen centrale belt!

Meestal krijg je dan privenummer of nummer onbekend, maar sommige centrales geven een code door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk een telefooncel. Ik weet niet precies hoe Skype werkt, maar misschien dat dat ook nog een optie kan zijn. Ik vind dat zelf altijd erg vervelend als ik door zo'n vaag nummer wordt gebeld. Soms bleek het uiteindelijk een nummer van een klantenservice te zijn.