Je SIM kaart is niets anders dan een soort sleutel die je op het netwerk van je provider hebt om toegang te krijgen tot je nummer.

Het is een beetje afhankelijk of je een abonnement hebt of een prepaid nummer en of je deze als prepaid klant hebt geregistreed bij je provider.

Vodafone en T-Mobile zijn hier niet zo heel moeilijk mee.
Ga gewoon naar de T-Shop of Vodafone Citypoint en daar kunnen ze je SIM zo 'swappen'.

Heb je een abonnement, dan is het helemaal niet moeilijk. Je kan bellen met de klantenservice van je provider, of langsgaan bij een winkel van je provider. Afhankelijk wat er met je SIM is, krijg je dan een nieuwe tegen betaling of als ie al heel oud is, doen ze vaak niet moeilijk om je een nieuwe te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

heb die vraag toevallig recent gestelt bij tmobile, volgens hun kon ik voor iets van 10 euro een nieuwe halen bij een tmobile winkel in zo'n geval. en dus mijn nummer behouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon je provider contacteren en een kopie simkaart aanvragen duurt ongeveer een week voor dat je hem in huis hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je kan je eigen nummer behouden. Echter moet je wel bij je provider een bepaald bedrag betalen voor een nieuwe simkaart.