Hoe schakel ik de bediening voor screenshot op iPhone 13 uit?

Ik maak zo vaak per ongeluk screenshots in Snapchat dat ik die knoppen wil uitzetten.

een jaar geleden
in: Telefoons
4.1K
SimonV
een jaar geleden
Als je een update kunt krijgen naar IOS14: ga naar de app Instellingen om screenshot iOS 14 uit te schakelen. Selecteer Foto's en camera. Scrol vervolgens omlaag naar de onderkant van de pagina en schakel Screenshot uit.
https://howtosguru.com/how-to-disable-screenshot-on-iphone/

Antwoorden (1)

Dat kun je niet uitzetten volgens mij. Wat wel helpt: een hoesje om je iphone met uitsparingen voor de knoppen, zodat de knoppen wat dieper komen te liggen dan de rand van je telefoon / het hoesje. Dan moet je bewust moeite doen om ze in te drukken en gaat dat niet meer steeds per ongeluk als je de telefoon vast houdt.

Zo'n hoesje beschermt je telefoon ook meteen tegen slijtage.
een jaar geleden