Hoe schakel ik de meldingen uit over volume op mijn iPhone?

Ik krijg regelmatig meldingen over het volume dat zou moeten verlaagd worden op mijn iPhone. Hoe schakel ik die meldingen uit?

een jaar geleden
in: Telefoons
3.4K
tinus1969
een jaar geleden
Door het volume te verlagen? Deze meldingen zijn bedoeld als gehoorbescherming.

Antwoorden (1)

Koptelefoonmeldingen in- of uitschakelen

1 Open de Instellingen-app op uw iPhone of iPod touch.
2 Tik op 'Horen en voelen' en vervolgens op 'Koptelefoonveiligheid'.
3 Schakel 'Koptelefoonmeldingen' in of uit.

U kunt ook 'Verminder harde geluiden' inschakelen om het volume van uw koptelefoon automatisch te verlagen wanneer dit het door u ingestelde decibelniveau overschrijdt.
een jaar geleden
Goeievraagstell
een jaar geleden
Ik wil wel nog de andere meldingen blijven ontvangen, enkel niet die over het volume dat omlaag zou moeten.
Inekez1
een jaar geleden
Welke andere meldingen bedoel je dan?? Koptelefoonveiligheid gaat volgens mij alleen maar over meldingen mbt het volume.