Mijn geluid van iphone werkt niet, wat kan ik daar aan doen?

Als ik wordt opgebeld maakt mijn iphone geen geluid, hij trilt ook niet (ook voor berichten).
alle instellingen staan aan, hij staat niet op stil, het belvolume staat ook maximum.
weet iemand wat ik kan doen??

2 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
jc54
2 jaar geleden
Even langs de phonehouse of een andere dergelijke zaak.

Antwoorden (1)

Apple heeft een help-artikel voor deze situatie: https://support.apple.com/nl-nl/HT203794

Als de tips daarin niet werken, is het het handigst om langs een reparateur te gaan om je telefoon te laten onderzoeken. Misschien is de speaker defect en/of een ander onderdeel van je iPhone.
2 jaar geleden
jamies
2 jaar geleden
Het is alleen als ik wordt opgebeld dat ik geen geluid heb.
Niet storen staat uit, belsignaal staat maximaan,...
HELP
renslebon
2 jaar geleden
Dan is het beste om even langs een reparateur te gaan om te kijken of die het kan oplossen.