Ik heb blauwe lijnen op mijn scherm weet iemand wat dit is?

Dus mijn gsm zat tussen de deur van een camion(per ongeluk) nu staan er blauwe lijnen op mijn scherm weet iemand wat dit is of het erg is en of het nog gemaakt kan worden?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Je scherm is kapot. Nu kan je scherm het nog doen, maar kan best dat bij een kleine klap de telefoon niet meer aan gaat

Antwoorden (1)

Je scherm is stuk. Het scherm zelf kan naar alle waarschijnlijkheid niet meer gemaakt worden. Wel kan het als onderdeel vervangen worden. De kosten daarvan variëren per toestel en per reparateur. Vraag dus duidelijk vooraf wat de kosten gaan worden en bepaal dan of het nog zinvol is voor jouw telefoon.