iPhone 7 verkeerde Frame sticker kleur is dat erg?

Ik heb gisteren bij fix je iPhone wat onderdelen gekocht kom ik er later achter dat ik de verkeerde frame sticker heb ik heb namelijk een zilveren scherm ik heb een zwarte frames sticker maar volgens mij moest ik moest het een witte zijn maakt dat uit

2 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (1)

Als je geen probleem met de kleur zwart hebt, is dat niet erg.
Anders kun je voor € 3,- alsnog een witte kopen.
De zwarte is verder identiek aan de witte.
Toegevoegd op 29 augustus 2021 14:28: tekst
SimonV
2 jaar geleden
Jesseheeremans
2 jaar geleden
Het ging mij erom of je de zwarte rand er niet meer ziet samen met de witte scherm Voor de rest vind ik het niet erg
SimonV
2 jaar geleden
Natuurlijk zie je de zwarte rand dan wel. Daarom kun je kiezen uit een witte of zwarte sticker. Misschien lijkt je toestel dan wel extra chique...