hoe krijg ik laatste stukje v screenprotector eraf?

in Januari nieuw schermpje laten zetten incl. screenprotector. telefoon aantal keren laten vallen, dus wou screenprotector eraf halen. zat heel erg vast, iedereen van mijn gezin ingeschakeld. grotendeels gelukt, maar er zit aan de zijkant nu nog een stukje screenprotector wat ik er met geen mogelijkheid afkrijg. ook zwarte vlekken in mijn beeld. wie helpt?!

zie bijlage hieronder voor foto

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Een screenprotector zou normaal gesproken er gewoon simpel en zonder moeite af moeten gaan. Lijkt wel alsof die erop is gelijmd ofzo
Griffin
2 jaar geleden
Ik denk dat je er iets anders aan het afpeuteren bent, screenprotector ligt er normaal los op.
Ritsuka
2 jaar geleden
Volgens mij ben je je scherm zelf los aan het trekken
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
@griffin. Bij mij ligt die dus niet los. voor de duidelijkheid, door iemand laten doen, dus was er zelf ook niet bij toen die er op ging
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
@Ritsuka, Denk het niet, want ik kan gewoon nog op mijn telefoon tappen
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Hij is er na lang proberen inmiddels af!

Antwoorden (1)

Je kan zo'n potje stickeroplosser proberen, dat werkt meestal wel.