Ik heb een iPhone gevonden. Wat kan ik nu het beste doen?

Hallo,

Zo ik heb net een iphone gevonden.
Ik vond hem op de dijk bij mij in de buurt bedekt met een laagje sneeuw, ik nam hem mee naar huis en deed hem in de oplader gelukkig doet hij het nog.

Zo ik heb dus geen social media alleen youtube en amino en ik vroeg me af, is er een manier hoe ik de eigener van de telefoon te bereiken of een kennis door bijvoorbeeld iets met de telefoon te doen?
Ik heb een samsung en weet echt niet van iphone af.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Telefoons
2.6K
ronron1212
3 jaar geleden
Kijk eens in het telefoonboek van de telefoon
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Zit er een wachtwoord op?
paulus811
3 jaar geleden
Laat de telefoon in ieder geval AAN staan. Als 'zoek mijn iphone' is ingeschakeld, kan de eigenaar de plek traceren waar de telefoon nu is.
SingingCoyote13
3 jaar geleden
afgeven bij politiebureau
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Is dit in Huissen? Mijn neefje is hem zondag verloren.... denk dat de kans aanwezig is dat deze van hem is

Antwoorden (3)

Hem afgeven bij de politie.
En je gegevens achterlaten.
Normaal zal de verliezer daar gaan informeren.
Mvg
Aime
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
SingingCoyote13
3 jaar geleden
politie kan ook hoor ik heb al vaker dingen daar afgegeven die ik gevonden had zoals sleutelbossen etc bij mij (Den Haag) ze nemen het gewoon aan op het bureau
Kijk in de lijst contacten en bel willekeurig iemand. Leg uit, dat de de iPhone hebt gevonden en de eigenaar zoekt.
Let op: 112 is alleen voor NOODGEVALLEN en niet voor verloren voorwerpen.
Toegevoegd op 07 februari 2021 22:18: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
heb ik ook een keer gehad, iemand stuurde naar die telefoon een appje waar ik op kon reageren (zonder te ontgrendelen) toen belde een contactpersoon mij en kon ik hem terugbrengen.