Home button van iPhone 7 zit los. Hoe kan ik dat oplossen?

Hallo, ik heb een iPhone 7 laatst gekocht, waarvan de homebutton los zat. Dat maakt mij niet zo veel uit maar zo'n 10 minuten terug begon hij echt heel los te zitten en nu is hij heel erg gevoelig, normaal moet je een beetje drukken als je de telefoon wilt openen. Nu is en vinger erop leggen al genoeg. Nu is hij alleen zo gevoelig dat je er amper meer mee kan werken.

Is dit op te lossen?
Ik wil het liefst mijn TouchID niet kwijt want ik vind dat toch wel heel erg handig.

U moet het zegmaar zien dat ik (vooral aan de rechterkant) de homebutton gewoon op kan tillen zegmaar en onder de button kan kijken.

3 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Griffin
3 jaar geleden
Naar een handige reparateur ermee? iPhone 7 hebben een seal waardoor het best tricky is om zelf dat scherm proberen los te peuteren om bij je homebutton te komen.
LGT
3 jaar geleden
Het scherm bleek door de eerste eigenaar wel al vervangen geweest te zijn. Misschien dat dat een oorzaak is?
LGT
3 jaar geleden
Ik had ook al voor een reparateur gekeken maar dat gaat mij zo'n €110,- kosten en dat is mij iets te veel, zoveel zijn die iPhones 7' ook weer niet waard. Of denkt u dat het de €110 wel waard is?

Het beste antwoord

Eigenlijk kan je hiervoor het beste naar een reparateur gaan voordat de situatie verergert. In tussentijd zijn er wel mogelijkheden om je iPhone te besturen zonder de home button te gebruiken. Dat kan door middel van AssistiveTouch. Het is een functie ontworpen voor mensen waarbij het indrukken van de home button niet lukt, bijv. door een handicap.
3 jaar geleden
LGT
3 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, het is inmiddels al zo erg dat de homebutton uit zichzelf dingen doet dus ik kan hem nu amper meer gebruiken. Ik heb een andere iPhone 7 gekocht dus deze ga ik te koop zetten.