Hoe forceer je een bepaalde melding toch geluid te laten geven, terwijl de telefoon op stil staat?

Ik heb dus mijn telefoon standaard op stil omdat mijn samsung gear s3 frontier de meldingen doorgeeft. Nu heb ik onlangs een ring videodoorbell aangeschaft, maar wil ik dat mijn telefoon alleen op die meldingen een geluid of tril geeft. Is dit mogelijk en zo ja , hoe doe je dat? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Klantenservice van het merk van je mobieltje vinden het fijn om u te helpen bij het vinden naar een oplossing. Simpelweg even contact opnemen met ze, dit kan tegenwoordig ook via chatten!

Antwoorden (1)

Je hebt als het goed is op iedere mobiel wel een functie 'Niet Storen'. In die functie worden alle meldingen stilgezet, maar kun je uitzonderingen aanvinken waarvan je wel een (geluids)melding wilt ontvangen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Is het dan ook zo dat als ik niet storen aanklik dat mijn horloge ook niet meer overgaat?
lieveheersbeestjeee
3 jaar geleden
@RoystanPost Je bedoelt met horloge een smartwatch?