Mijn huistelefoon gaat vanaf vanmorgen loeihard over. Hoe stel ik het volume opnieuw in?

Het is een Profoon PDX-13 Dect telefoon.
De handleiding die op internet staat is niet voor deze telefoon. Er staan andere toetsen op dan op mijn telefoon. Ik kan helaas zelf geen duidelijke foto van mijn eigen telefoon maken.
Ik werd zo-even weer gebeld en toen ging de telefoon op normale toon over. Ik had er niets aan gedaan.
Toch zou ik willen weten of en hoe ik zelf het geluid van inkomende telefoontjes kan veranderen.

3 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
LeonardN
3 jaar geleden
Welke telefoon heb je exact??
PDX-13 lijkt niet te bestaan.
PDX-1300 bestaat
PDX-1130 bestaat
SimonV
3 jaar geleden
Lijkt wel te hebben bestaan: Profoon DECT telefoon PDX-13 twinset zwart met antwoordapparaat .
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Heb je de gebruiksaanwijzing nog? Dat lijkt misschien voor de hand liggend, maar ik ben zelf ook wel eens vergeten dat ik die had...
Pieterke
3 jaar geleden
Ik heb de Nederlandstalige gebruiksaanwijzing niet meer. Alleen eentje in diverse andere talen maar daar word ik ook niet wijzer van.( Ik heb bij de Engelse en Duitse vertaling gekeken) Het is echt de PDX-13, met 3 handsets waarvan 1 inmiddels kapot is. Hij staat inderdaad alleen met 2 handsets afgebeeld. Ik heb het nog nagekeken in mijn account bij het bedrijf waar ik hem een paar jaar geleden gekocht heb.
LeonardN
3 jaar geleden
Ik zie geen handleiding voor de PDX-13 (zie eigenlijk de PDX-13 op een dode link na, niet) dus jij hebt zelf de meeste informatie via de Engelstalige/Duitstalige handleiding. Als je die handleiding in kan scannen en kan uploaden dan komen we er wel achter gok ik.
Anders wellicht even een handige buurjongen/meisje/, familielid of kennis er naar laten kijken die geen probleem ziet in de Engelse taal?!
Pieterke
3 jaar geleden
@LeonardN. Helaas momenteel geen handige mensen in de buurt, althans niet die handig zijn op dit gebied. Maar ik kom er wel een keer achter hoop ik.

Antwoorden (1)

De hierbij gaande link leidt je naar de Nederlandstalige gebruiksaanwijzing van de PDX-1300. Waarschijnlijk is de handleiding ook geldend voor het genoemde toestel.
Op het toestel zit een grote ronde knop. Deze knop gebruik je ook om de volume te wijzigen. Als je tijdens een telefoongesprek deze knop aan de onderkant indrukt zal het volume naar omlaag gaan. Om het volume omhoog te laten gaan druk je op de bovenkant van de knop. De volume, die je op deze manier instelt, wordt in het geheugen opgeslagen, dus je hoeft dit maar één keer te doen.
Mogelijk heb jij ongemerkt op deze manier het volume verhoogt.
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
AnnBood8146 bedankt voor je antwoord maar er zit bij mij geen grote ronde knop op het toestel
Pieterke
3 jaar geleden
Sorry, naam verkeerd geschreven.
AnnBoo8146
3 jaar geleden
@Pieterke, jammer dat ik je niet kon helpen.
Maar mogelijk kan Profoon uitkomst bieden. De volgende link gaat naar de website van Profoon, en dan specifiek de informatie over het opvragen van handleidingen.:
https://www.profoon.nl/ondersteuning/downloads
Pieterke
3 jaar geleden
@AnnBoo8146. Bedankt voor je laatste tip. Zag hem nu pas.