Is de HTC Wildfire inderdaad de beste mobiele telefoon voor Social Media zoals wordt beweerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het is zeker wel een goede telefoon voor social media. De app Friend Stream geeft namelijk in 1 makkelijk overzicht alle updates van Twitter, Facebook, etc weer. En als je word gebelt verschijnt er de meest recente update van die persoon in beeld. Kortom: een echte social media telefoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tja, het is een leuk ding, maar er zijn zoveel meer Social Media telefoons.
Denk aan de Sony Ericsson XPERIA X10.
Het is allebei gericht op social media, maar qua specificaties kunnen ze allebei weer heel erg verschillen.
Het zal alleen maar meer worden :P