Apple claimt een 20% verlies op de batterij na ~500 cycles, als je aanneemt dat je nu na twee maanden ~50 x geladen hebt, dan kom je uit op ongeveer 2% het lijkt mij daarom een vrij normaal verlies. Tips op de batterijduur te verlengen is dat je snelladen vermijdt en dat je pas onder de 5% capaciteit weer begint te laden. Mijn iPhone 11 zit na een dag werken op ~70%, dus laad ik mijn iPhone zo om de drie dagen en laad ik 'm niet weer op tot 100% op het einde van de dag.
4 jaar geleden
Dat is volgens mij niet normaal. Ik heb mijn Iphone Xr ongeveer 6 maanden en hij staat nog steeds op 100%