Hoe kan ik op een Samsung A50 naar links swypen voor een extra startscherm?

Ik had altijd drie startschermen, de middelste met de meest gebruikte apps en dan links en rechts van dit startscherm nog twee startschermen. Nu is opeens het linker scherm de homescreen en kan ik niet meer naar links swypen.

4 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K
Niesje1973
4 jaar geleden
Gelukt, thanks! Ik wist niet dat je ook de volgorde van de pagina's in kon stellen hier.
Ritsuka
4 jaar geleden
Geen probleem. Soms is na een software update ineens een pagina weg of door de war.

Antwoorden (1)

Houd je vinger ingedrukt op een leeg gedeelte van het hoofdscherm. Nu zoomt je scherm een stukje uit en heb je de mogelijkheid om dingen toe te voegen en verplaatsen.
Hier kun je er ook voor zorgen dat je weer je extra scherm hebt.