Hoe gaat de zaklamp aan van mijn nokia 3.2?

4 jaar geleden
in: Telefoons
5.6K
Amadea
4 jaar geleden
Daar wordt serieus voor gewaarschuwd, omdat onder die apps ook malware zit die jouw bankgegevens proberen te bemachtigen.
janjan
4 jaar geleden
Deze Nokia is een android smartphone. Dan moet je ff een app uit de store downloaden.

Antwoorden (2)

In de gebruikershandleiding (zie https://www.nokia.com/phones/nl_nl/support/api/pdf/nokia-3-2-user-guide) wordt geen functie zaklamp vermeld. Ook levert het googelen met Nokia 3.2 en het woord zaklamp geen enkele treffer.

Mijn conclusie is dat er geen zaklamp op zit en je die daarmee ook niet aan kunt zetten.
Amadea
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
-Min
@Amadea
Ik heb je antwoord een minduimpje gegeven omdat dit antwoord mijns inziens niet klopt. Het antwoord op de vraag: "Hoe gaat de zaklamp aan van mijn nokia 3.2?" is in m.i. wel positief te beantwoorden. Je stelt dat er geen ingebouwde zaklamp inzit, maar alle "zaklamp-apps" maken gebruik van de ingebouwde flister.
Deze zin klopt dus m.i. niet: "Mijn conclusie is dat er geen zaklamp op zit en je die daarmee ook niet aan kunt zetten."
En zou m.i. moeten zijn: "Er zit een flitser op de Nokia 3.2, dus het is enkel een kwestie van de ingebouwde zaklampfunctie te gebruiken of een app hiervoor te downloaden. Deze reactie is verder geen uitn. tot verdere discussie hierover, enkel een uitleg waarom ik dit antw. niet zie als waardevol.
Door de ingebouwde snelfunctieknop van Android "Zaklamp" te gebruiken, of door zelf een "zaklamp-app" te downloaden en die te gebruiken.
(Mogelijk is de snelfunctieknop "Zaklamp" niet direct zichtbaar en zorgt dat ervoor dat je deze vraag stelt.)

----Uitleg ingebouwde snelfunctieknop "Zaklamp"----

-Trek met je vinger het notificatiepaneel naar beneden.
-Daar staat als het goed is een afbeelding die lijkt op een zaklamp.
-Tik die afbeelding aan. (Dus naast de knoppen voor "Wi-Fi" "Locatie"en "Mobiele gegevens")
-Zie je de knop niet direct volg de instructie hieronder

--Niet direct zichtbaar:
-Trek alle snelfuncties met je vinger naar beneden.
-Nu zie als het goed is wel de "Zaklamp"-knop en kan je hem aanzetten.
-Zie je de zaklamp als nog niet OF wil je de zaklamp direct zichtbaar maken ga dan naar de volgende uitleg,

--Nog steeds niet zichtbaar/de knopvolgorde aanpassen
-Druk op de drie puntjes en dan op "Knopvolgorde".
-Nu kan je snelfunctieknoppen die niet in het geheel niet in het raster staan bijvoegen, dus ook "Zaklamp".
-Ook kan je hier de snelfunctieknoppen van volgorde wisselen zodat de "Zaklamp" altijd direct zichtbaar is bij het openen van het notificatiepaneel.

In de link hieronder staat ook een uitleg met plaatjes
(Let op: Niet alle Android skins zien er hetzelfde uit, maar functioneel is het allemaal vrijwel hetzelfde)
https://bit.ly/2OdrDVj

----Uitleg losse app----
Naast de ingebouwde functie kan je ook zelf een app downloaden die meestal meer mogelijkheden geeft dan de standaardfunctie in Android.
Pas wel op want niet alle apps zijn zonder risico.

-Ga naar de PlayStore en download een betrouwbare "zaklamp-app"
-Na downloaden open je deze en kan je je flitser als zaklamp gebruiken.

Deze link geeft een aantal betrouwbare en gratis apps:
https://bit.ly/2Xlzrsw

Mocht je er ondanks deze uitleg niet uitkomen geef dan even in de reacties aan waar je tegenaan loopt.