Hoe kun je een screenshot gemaakt met een Samsung A50 direct delen?

Deze optie had ik wel op mijn oude (Huawei) telefoon. Nu moet ik eerst naar mijn galerij om de foto op te zoeken en kan hem dan pas delen.

4 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K
SimonV
4 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:
https://techshali.com/take-screenshot-samsung-galaxy-a50/

Antwoorden (1)

Direct nadat je een screenshot hebt gemaakt, krijg je de afbeelding daarvan kort te zien met onderaan (in het zwarte vlak) iconen voor (v.l.n.r.):
1. aanpassing van het formaat van de afbeelding (+ delen)
2. tekst toevoegen (+ delen)
3. delen
Dus: als je, zodra het zwarte vlak in beeld komt, meteen op het rechter pictogram klikt, krijg je alle mogelijkheden te zien om het bestand te delen.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
4 jaar geleden
Niesje1973
4 jaar geleden
Helaas, dit werkt wel op andere Samsung toestellen maar niet op de A50.
Pieter2011
4 jaar geleden
Dat vind ik heel vreemd, want het artikel waar SimonV hierboven naar verwijst, gaat uitsluitend over de A50 en stelt o.a. dat het venster direct na het maken van een screenprint tevoorschijn moet komen: Right after that, a window should appear that serves further options like edit, share, delete and capture more.
Niesje1973
4 jaar geleden
Ik zie geen verwijzing naar een artikel en het werkt echt niet op een A50. Zie ook link: https://www.youtube.com/watch?v=NwgYbHn1Dsk&t=1s