hoe lang gaat de samsung s7 edge mee?

ik heb de samsung s7 edge nu 3 jaar maar hij is sloomnu en de baterij is snel leeg .Ik heb hem toen los gekocht

4 jaar geleden
in: Telefoons
2.6K
Amadea
4 jaar geleden
Nieuwe batterij erin doen?
mies1
4 jaar geleden
hoe lang gaat zo toetel in het geheel mee ?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@mies1 en zo doe je dat, als het tenminste om hetzelfde model gaat
https://www.gsm-eindhoven.nl/samsung-galaxy-s7-edge-batterij-vervangen/
Ritsuka
4 jaar geleden
Kijk via Settings -> Device Maintenance wat je kunt optimaliseren en opruimen.
Verwijder eens wat apps die veel ruimte en batterij verbruiken.
Ik heb de mijne nu 2-3 jaar, en hij werkt nog prima. Ik schoon regelmatig de boel op.

Antwoorden (1)

Normaal gaat een smartphone 2-3 jaar mee. Dan is het echt tijd om een nieuwe te kopen voor de beste gebruikservaring.