Hoe kan ik de ringtijd op mijn telefoon en gsm verlengen?

Nu na 3x verbreekt ie. En is te kort om op te nemen.

5 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K
Ritsuka
5 jaar geleden
Het kan handig zijn om te vermelden welk merk en type telefoon je hebt.
LeonardN
5 jaar geleden
Niet echt, wel welke provider de vrager heeft.
Het heeft niet met het toestel te maken, of de instellingen daarvan. Als ik als ringtone "Bohemian Rhapsody" zet, dan gaat de telefoon niet langer over bij de beller (of heb ik als gebelde niet meer tijd om op te nemen. Wat kan schelen is je voicemail uitzetten (via de provider). https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/hoe-kan-ik-instellen-dat-de-overgaan-tijd-langer-wordt-337230#post513493
(ook hier - zie laatste reactie- denkt iemand dat dat de oplossing is, maar als dat de oplossing is, is de vraag niet goed gesteld)
Als de ringtone stopt is het niet per se gezegd dat je niet meer op kan nemen.
Als de ringtone doorgaat is het niet per se gezegd dat je nog op kan nemen.
(vaak is dat wel het geval) Nu na 3x verbreekt ie Verbreken is een functionaliteit die de provider afregelt, niet de telefoon.
TurfGraver
5 jaar geleden
Of de beller. ;)
LeonardN
5 jaar geleden
:D Inderdaad of de ontvanger, maar ik bedoelde de lengte van overgaan, zonder dat de gebruikers handmatig daar invloed op uitoefenen.

Antwoorden (1)

Dan gaat hij over op voicemail. Dat moet je uitzetten.
Bijna niemand luistert meer voicemail maar is wel een standaard instelling van de provider.