Kan ik een foto nog terughalen op mijn iPhone?

Die foto is ook al verwijderd in het map: Recent verwijderd.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Antwoorden (1)

Na 30 dagen in de map 'recent verwijderd' worden foto's definitief gewist. Als je foto's synchroniseert met iCloud zou je daar nog een poging kunnen wagen en als je foto's via iCloud deelt met andere Apple apparaten zou daar nog een foto op kunnen staan, mits je deze sinds de verwijderactie niet meer hebt aangehad.

Foto's worden vaak gedeeld via WhatsApp, Facebook etc, wellicht geldt dat ook voor de foto waar je naar op zoek bent.
paulus811
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hoe synchroniseer ik foto's?
paulus811
5 jaar geleden
Door iCloud te activeren en bij de iCloud instellingen op je iPhone aan te geven welke media je wilt synchroniseren. Je hebt 5gb gratis, 50gb kost 99 cent en 150gb 2,99. Apple apparaten (Macbook, iPad etc) die met hetzelfde Apple account werken krijgen dan de foto's vanzelf via iCloud binnen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank je wel!