Mijn samsung android Galaxy J7 heeft zwart beeld, hoe verhelp ik dat?

Mijn samsung galaxy j7 2016 geeft zwart beeld. Zodra ik het probeer op te starten voel ik wel een trilling maar het beeld blijft zwart. Ik heb hem niet laten vallen. Hoe los ik dit op en wat zou de eventuele oorzaak kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telefoons
3.9K

Antwoorden (2)

U zou eventueel de telefoon naar een telefoonshop brengen. Het is een beetje moeilijk om het aangegeven probleem zo op te lossen. Eventuele oorzaken zouden kunnen zijn: Scherm is stuk, scherm is niet meer aangesloten op de voeding of de OS zou gecrasht kunnen zijn. Sprekend van het laatste zou ik een mogelijke oplossing hebben: Wanneer u de telefoon aandoet, wacht dan even 20 seconden na de trilling. Houd dan de volume omlaag knop en de aan/uit knop allebei 10 seconden ingedrukt. Als u dan iets opmerkt zoals een trilling, betekent dat dat uw telefoon een soft-reset doet. Dit zou eventuele problemen met de OS kunnen verhelpen. Als niet volg dan mijn eerste advies op.
Hopleijk heb ik kunnen helpen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mogelijke waterschade kan het zijn