Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn samsung android Galaxy J7 heeft zwart beeld, hoe verhelp ik dat?

Mijn samsung galaxy j7 2016 geeft zwart beeld. Zodra ik het probeer op te starten voel ik wel een trilling maar het beeld blijft zwart. Ik heb hem niet laten vallen. Hoe los ik dit op en wat zou de eventuele oorzaak kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telefoons
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

U zou eventueel de telefoon naar een telefoonshop brengen. Het is een beetje moeilijk om het aangegeven probleem zo op te lossen. Eventuele oorzaken zouden kunnen zijn: Scherm is stuk, scherm is niet meer aangesloten op de voeding of de OS zou gecrasht kunnen zijn. Sprekend van het laatste zou ik een mogelijke oplossing hebben: Wanneer u de telefoon aandoet, wacht dan even 20 seconden na de trilling. Houd dan de volume omlaag knop en de aan/uit knop allebei 10 seconden ingedrukt. Als u dan iets opmerkt zoals een trilling, betekent dat dat uw telefoon een soft-reset doet. Dit zou eventuele problemen met de OS kunnen verhelpen. Als niet volg dan mijn eerste advies op.
Hopleijk heb ik kunnen helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mogelijke waterschade kan het zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding