Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe weet ik of mijn camera kapot is?

Laatst met werken kwam ging ik zitten en me telefoon zat in mn zak, en waar ik ging zitten stak een bout uit de grond en die kwam precies in mn camera terecht. Het glaasje ervoor is gebroken, en we zitten volgens mij wat krasjes op de lens. Me camera doet het nog, maar is wazig. Moet ik nu en de lens en het glaasje vervangen of alleen het glaasje?
Ik heb een Galaxy s7.

Picture for question
5 jaar geleden
in: Telefoons
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je geeft je eigen antwoorden al:

"Me camera doet het nog, maar is wazig."
De elektronica is dus nog in orde.

"en we zitten volgens mij wat krasjes op de lens"
Dat is niet goed. Als die storend zijn, dan is de enige optie de lens vervangen, en die is onderdeel van de camera...

Het glaasje is slechts ter bescherming (mits het niet tevens en lens is !) van de camera en het voorkomen van stof in de telefoon. Haal het geheel weg, maak een foto en je weet hoe je camera er aan toe is.
Overigens wordt die wazigheid volgens mij grotendeels door dat stuk tape veroorzaakt.
(Lees meer...)
FilipM
5 jaar geleden
Toen hij nét kapot was, deed ik de camera aan en hij was ook wazig dus ik denk dan het door die krassen komt, dus ik denk dat ik ook de camera moet vervangen....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding