kan ik mobiel telefoonnummer traceren?

word gestalkt door iemand en het houd maar niet op

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Antwoorden (1)

Je kunt het nummer in Google intikken, soms levert dat een hit op. Ook kun je in online telefoongidsen zoeken. Mocht dat niet lukken, dan zul je via je telecomprovider moeten achterhalen wie er achter het nummer zit. Telecomproviders hebben procedures hiervoor, zij kunnen je verder informeren. Ook kan het handig zijn bewijs te bewaren (sms'jes, emails e.d.) voor het geval je aangifte wilt doen.
Als het er alleen om gaat van het stalken af te zijn, kun je ook gewoon het betreffende nummer blokkeren, of zelf een nieuw nummer aanvragen.