Hoe kan het dat de telefoon OnePlus 2 bijna niet oplaad?

De telefoon laadt wel een beetje op, maar niet veel. 'k Heb een nieuwe kabel, dus daar ligt het niet aan. Ligt het dan aan de accu? Of iets anders? Wat kan ik nu het beste doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (1)

Hallo ,
Goede vraag .
Ik ben geen gsm expert maar het is altijd het beste om je gsm met de originele oplader te gebruiken wat dat is de beste voor je telefoon en dan laat hij normaal sneller op.
Als dat niet werkt kan je ook je gsm eens helemaal plat laten lopen, dan is hij helemaal leeg en gaat hij beter opladen maar laat hem wel in de lader tot de 100% zelf als je weinig tijd hebt .
Anders kan het ook zijn dat je gsm begint te verslijten, een gsm is namelijk ingesteld voor een x aantal keer op te laden en dan te verslijten, dat is expres gedaan voor commerciële redenen, als de klant zijn gsm het niet meer goed doet is die snel genijgt een nieuwe te kopen, daarom doen ze dat.
Ik hoop dat ik wat heb kunnen antwoorden op je vraag nog een prettige avond .
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bedankt voor je reactie. De telefoon is ook steeds opgeladen met de originele lader. Mogelijk is het nu versleten dan ;-(