Welke gsm zal ik kiezen om de beste foto's, selfies mee te nemen?

Ik wil een nieuwe gsm. Welk toestel heeft de beste camera specificaties ?
https://www.pdashop.be/product/796657/category-269628/huawei-mate-10-lite-zwart.html
https://www.pdashop.be/product/769492/sony-xperia-xa1-ultra-zwart.html

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Ritsuka
6 jaar geleden
gaat het je ook om de normale camera of alleen om de selfiecamera voorop het toestel?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het gaat dan vooral om de selfie camera

Antwoorden (1)

Het enige verschil dat ik kan zien is dat de sony een 16 megapixel camera aan de voorkant heeft en de Huawei een 13 megapixel camera. Aangezien dit voor beide best wel hoog/goed is zul je dit verschil niet snel merken. Verder hebben ze allebei een diafragma van 2 f/ dit betekent kort samengevat hoeveel licht er de camera in kan vallen hoe lager des te beter maar aangezien dit gelijk is maakt het niet uit. Qua videomogelijkheden is het ook gelijk, allebei 1080p en geen video stabilisatie. Op papier zou dus de sony beter moeten zijn maar dit is nauwelijks merkbaar. Het hangt ook af van de kleurweergave hier zal weinig verschil in zitten maar dat kun je simpelweg alleen bekijken door bijvoorbeeld naar de Vodafone of Media Markt winkel te gaan.