Hoe kan je een filmpje van je samsung mobiel naar je ipad versturen?

Ik heb een filmpje op mijn samsung mobiel staan die ik graag wil versturen naar mijn ipad, is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
2.9K

Antwoorden (1)

Daar zijn talloze manieren voor. Je kunt het naar jezelf mailen, via bluetooth verzenden of desnoods uploaden naar een cloud en dan het bestand weer uit de cloud halen op je Ipad. Je kan het ook via je Itunes op de computer doen volgens de site van Apple. Succes ermee