Hoe komt het dat mijn helderheid wat minder is als ik het balkje toch volop heb van mijn iPhone?

Hoe los ik dit op? Het balkje is maximaal en staat niet op automatisch. Soms als ik hem op vergrendeling zet of een bepaalde app open springt het scherm wat feller. Heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nightshift permanent aan?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, die staat op uit.
Inekez1
7 jaar geleden
Misschien heb je het 'dim filter' aan? http://www.iphoneoutlet.nl/service/iphone-scherm-helderheid-aanpassen-dimmen/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee. Deze optie staat ook uit.

Antwoorden (2)

Dat komt omdat je verminder witpunt aan hebt staan in Algemeen > Toegankelijkheid > Aangepaste weergave.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Staat uit
Dan is de accu waarschijnlijk bijna leeg
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nope