Waarom wordt ik door +31 85 888 90 40 gebeld?

Ik wordt continu gebeld door dit bovenstaande nummer en ze vragen of ze met *insert name here* te maken hebben. Ik heb geen idee wat ze willen en het nummer kan ik ook nergens op het internet vinden. Iemand ervaring/ een idee? Het is nogal vervelend

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoi, Dit heet phising. deze mensen proberen geld van je rekening te halen. zodra je opneemt en zegt dat ze niet met diegene maar met jou te maken hebben. vinden ze in hun systeem je naam en halen je rekening leeg. dan zal je in zo ongeveer 10minuten op 0euro staan. het beste wat je kan doen is nooit opnemen, of beller blokkeren.

Ja ervaring mee en hoe ze het doen is heel simpel uiteindelijk zal iedereen een keer gebeld worden. vaak hebben telefoonnummers een bepaald aantal cijfers. in ons geval 10 doe alle nummers door een molen en alle nummers komen eruit ook de geheime nummer. Of uw nummer staat in een lijst waarschijnlijk een telefoonboek ze bellen gratis en vragen of u een computer heeft gewoon elke keer ophangen en vooraf zeggen ik heb geen computer a een tijd staat je nummer in een lijst die ze niet meer bellen gaan want ze hebben ook lijsten van zulke nummers. die slaan ze op en als je 20 keer nee verkoopt geven ze t op en zet 40% je op de niet bel lijst.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100