Er zit een heel klein beetje vocht onder het scherm van mijn telefoon. Is er een manier hoe ik dit kan oplossen?

Ik zat op mijn hoesje van mijn telefoon te sabbelen puur uit verveling tijdens het kijken van een film en toen was er op een keer een donkere plek op het scherm waar ik zat te sabbelen. Het scherm werkt gewoon nog volledig alleen alles op die plaats is een aantal tinten donkerder. Is er een manier om dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K

Antwoorden (1)

Een goedkope optie is om de telefoon 's nachts in een schaal of zak ongekookte rijst te leggen. De rijst zal het overtollige vocht absorberen.