Telefoon verbrandt aan kookplaat, wat nu?

Ik heb mijn telefoon gedachteloos op mijn kookplaat gelegd, terwijl hij aanstond (niet op het hete deel, maar alsnog werd de rest ook heel heet blijkbaar). Ik kwam er snel achter, maar het linker bovenstuk van mijn Iphone is verbrandt. Hij deed het nog wel, maar er zit een grote vlek aan de linkerkant. Het glas is niet gebroken, dus de schade zit binnenin. Ik heb mijn telefoon uitgezet en in de koelkast gelegd, maar ik weet niet wat ik nu moet doen.

Ik verwacht niet dat er iemand hier ervaring mee heeft, aangezien het een ontzettende domme actie is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je moet in ieder geval je telefoon uit de koelkast halen, want die omgeving is helemaal niet goed voor een mobiele telefoon.

Verder is er weinig aan de hand begrijp ik uit je verhaal en hoef je niets te doen, want hij deed het nog wel, zo schrijf je zelf. Er zit dus nu alleen een grote vlek aan de linkerkant. Hoe je "weet" dat "de schade" binnenin zit, begrijp ik niet. In je beschrijving staat niet meer schade vermeld dan de "grote vlek aan de linkerkant".

Ik ga ervan uit dat je je telefoon gewoon kan aanzetten en gewoon kan gebruiken.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo Antoni, bedankt voor je reactie. Ik nam aan dat de schade van binnenuit kwam, omdat het glas niet gebroken is. Ik hoef mij dus geen zorgen te maken over eventuele ontploffingen of iets dergelijks?
Antoni
7 jaar geleden
Inmiddels lijkt mij de telefoon zodanig afgekoeld dat daar geen gevaar meer voor is.