Wat te doen als je Samsung S6 Edge steeds uitvalt rond 50 / 60 % batterij?

Hallo,

Ik heb sinds kort last van dat mijn Samsung s6 edge het begeeft als de batterij ongeveer op 50 / 60 % is.

Als ik bezig ben met mijn telefoon loopt de app bijvoorbeeld vast waar ik het laatst mee bezig was, daarna start de telefoon opnieuw op, maar geeft hij vaak aan dat er nog maar 5 a 6 % batterij over is (soms minder).

Als ik er niks mee doe valt hij ook uit (merkte ik vandaag) dan valt hij ook uit zonder dat hij eerst vastloopt.

Een probleem van de batterij lijkt me sterk, aangezien er net 1 nieuwe originele batterij in zit.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Had je vorige accu het ook al?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
nee mijn vorige accu niet, maar heb hem toen gerepareerd omdat het scherm stuk was, helaas ging de batterij toen stuk, dus heb ik een nieuwe orginele batterij er in gezet. Heb het pas sindskort.

Antwoorden (1)

Je kan proberen om je mobiel op spaarstand te zetten