Kan ik een batterij van iPhone SE plaatsen in een iPhone 5S?

Beste
mijn batterij werkt lang niet goed meer. Ik had graag een nieuwe gestoken. ik heb vernomen dat de batterij van een iPhone SE beter is dan die van de 5S. Nu, het enige dat ik zou willen weten. is de voltage van beide accu's even groot? op vorige vragen had ik gelezen dat dit de enige vereiste is voor het vervangen van een batterij.

Dank bij voorbaat.
TA

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

ik denk dat er andere aansluitingen aan zitten bij apple is het altijd zo als iets vernieuwd is past het niet meer
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, dat gaat niet passen. Het formaat is niet hetzelfde.