Kan ik een willekeurige mobiele telefoon kopen en mijn huidige nummer daarop zetten?

Heb T-Mobile, heb n Samsung bij de Kijkshop gekocht en zag daarna pas dat er 'Lebara' opstaat... Kan ik mn simkaart gewoon overzetten ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Neen, bij prepaidtelefoons zit een sim-lock op, dus je kan niet je T-Mobile-simkaart in de Lebara-telefoon doen...

Wèl kan je je nummer gratis laten overzetten naar de Lebara-simkaart. In het pakket zal je daarvoor een formulier vinden of een aanwijzing dit op de Lebara-website aan te vragen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Niet alle prepaidtelefoons hebben een sim-lock en élk nummer is naar élke provider mee te nemen. (Bijna) correct antwoord, maar wat kort door de bocht.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel allebei; ik ga er vanavond eens even voor zitten! Als ik er niet uitkom, dan kom ik gewoon weer terug voor evt meer uitleg; ben nogal digibeet-in-smartphones.