Waarom gaat mijn iphone 5 niet meer aan?

De laatste tijd valt mijn iphone 5 spontaan uit ook als hij nog 100% heeft. Vandaag was hij uitgevallen toen ik nog 90% had en toen ik had ik hem in de oplader gedaan. Hij zit nu al zo'n 4 uur in de oplader en hij gaat maar niet aan. Je ziet wel het oplaad teken.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (2)

Ik denk dat je batterij kapot is en helemaal niet meer oplaad waardoor je iPhone niet meer aangaat. Je kunt er een nieuwe batterij in laten zetten maar ik weet niet zeker of dit het probleem oplost.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
heb je al een soft-reset geprobeert? 10 sec de aan/uit en thuis knop tergelijk inhouden. Hoop dat dit werkt.