Hoe krijg ik muziek van mijn computer op mijn Iphone SE?

Heb inmiddels alles wel geprobeerd om muziek op mijn Iphone te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Nieuwste Itunes heb ik gedownload
Iphone volledig updated

ik krijg dus wel muziek op mijn itunes(PC) maar krijg het niet voor elkaar om dat te synchroniseren met mijn Iphone.

Kan iemand mij helpen

7 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K
capthavoc
7 jaar geleden
Als je de kabel aansluit wordt je device dan gezien
Heb je de iphone misschien een andere apple id ?
en misschien moet je de telefoon als geautoriseerde device zetten ?

Antwoorden (1)

verbind je iPhone met de pc en start iTunes op (logisch)
dan komt er een klein iPhone tekentje te staan links bovenin waar je op klikt.
klik dan op muziek op dit apparaat, vervolgens op afspeellijst wijzigen en sleep je nummers erin. klik dan op gereed. Volgens mij moet je dan ook nog synchroniseren en dan staan ze als het goed is erop.