Wat betekent 'mobiel' op mijn gsm factuur?

Ik heb een abonnement voor mijn gsm, maar moet nog elke maand extra betalen. Op die facturen staat dan steeds 'mobiel (niet in pack)'. Wat bedoelen ze met 'mobiel'? Is dit mobiel bellen, mobiel internet of ...?
Alvast bedankt voor de moeite

Picture for question
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je dan iets meer gebruikt dan dat je kan gebruiken van je abonnement.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jaa, wss wel, maar wát heb ik meer gebruikt? Want volgens mij ga ik over geen enkel limiet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dan ga je dus wel over een limiet OF je belt in het buitenland. niet in pack betekent dat het buiten je bundel valt. Dat kan op twee manieren 1 het zit niet in je bundel
2 je hebt het opgebruikt en gaat er overheen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit begrijp ik wel, maar ik weet niet wat ik niet in mijn abonnement heb of waar ik over ga.
Ritsuka
7 jaar geleden
Je hebt van de meeste providers een app waarin je kunt zien wat je verbruikt hebt van je bundel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka, daar had ik niet aan gedacht. Bedankt voor de tip! Op het einde van die maand zal ik kijken waar ik over ga.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kan het gewoon bij instellingen op mijn telefoon zien, en het is ij mij altijd de roaming die het hem doet. Dat doe ik maar heel incidenteel, als ik in Nederland ben om te checken of er whatsapp berichten zijn, maar dat gaat wel hard en is buiten de "normale" bundel die ik nooit op krijg. Ook ben ik er pas recent achtergekomen dat ik een hele rij apps (die ik niet eens gebruik) had moeten afsluiten voor mobiel datagebruik ; dat giert er door.....terwijl updaten via Wifi meer dan voldoende is.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is dit een bedrag dat je voor je gsm zelf betaalt. Dus, bijvoorbeeld €20,- per maand voor de telefoon zelf. Dan heb je ook nog een bedrag voor internet per maand, en een bedrag voor telefoon en sms.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit bedrag per maand is niet altijd exact hetzelfde, het varieerd een beetje. Kan dit dan voor de gsm zijn?