Weet iemand of er een smartphone bestaat met een ingebouwde touch-screenpen?

Ik vind het moeilijk om de toetsen goed te raken, en gebruik nu altijd een apart pennetje. Het zou erg makkelijk zijn als dat geintegreerd is in de telefoon!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Amadea
7 jaar geleden
Maar als het pennetje ingebouwd zou zijn kan je het niet pakken om te gebruiken. Dan heb je eerst nog een paperclip of ander hulpmiddel nodig om het pennetje uit de smartphone te kunnen wippen, dus dat lijkt mij bepaald niet handig....
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ik snap niet wat je bedoeld met geïntegreerd.
Tenzij je bedoeld wat Koensander zegt. Ik heb een Note4 daar zit een pen bij. Deze kan je onder in het toestel steken. Bij de hand maar niet in de weg.

Antwoorden (1)

Samsung note heeft een bijgeleverde pen die in de telefoon opgeborgen wordt. (Weggestoken)