Dat is nog niet helemaal zeker, maar de kans is heel erg groot dat hij in Juni in de V.S. wordt gepresenteerd en dat we hem dan al in Juli dit jaar hier in de Nederlandse winkels kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat gaat Apple je niet vertellen.
Geruchten op het internet zeggen juni a.s.
AWM
13 jaar geleden
4G is gebaseerd op geavanceerde LTE-technologie biedt een veilige IP-gebaseerde oplossing voor nieuwe telecommunicatiediensten zoals IP-telefonie, ultrabreedband mobiel internet, online gamingdiensten en performante multimedia-streaming. Met theoretische snelheden tot 1Gbit/s (125 Mbyte/s) als men stilstaat, en 100 Mbit/s (12,5 Mbyte/s) bij beweging, zou men van al deze toepassingen probleemloos gebruikmaken in de wagen of in de trein. 4G is achterwaarts compatibel met 2G- en 3G-technologieën. In 2010 is men volop bezig netwerken te bouwen en te testen, maar door de globale crisis van 2009 en het onverwachte lage rendement van 3G de afgelopen jaren, kijken de meeste spelers in de telecommunicatiesector liever de kat uit de boom dan onmiddellijk zwaar beginnen te investeren. In 2010 worden er 4G-licenties geveild in België en in 2011 in Nederland. Deze zouden een stuk goedkoper zijn dan de voormalige 3G-licenties. Verwacht wordt dat de eerste apparaten die van de 4G-technologie gebruik zullen maken in 2012 in de winkels zullen liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPad zal eerst naar Nederland komen en dat wordt waarschijnlijk in juni of juli, waarschijnlijk wordt de iPhone 4G eind juni in de VS gelanceerd en dan een paar maanden later in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speculaties zijn er genoeg.

Maar met Apple is het (en altijd geweest) pas zeker als Steve Jobs hem uit zijn broekzak haalt.

Het is namelijk niet eens zeker dat er wel een nieuwe komt (al is het wel erg waarschijnlijk).

Op deze vraag gaat dus niemand (behalve Apple / Steve Jobs zelf) antwoord kunnen geven.

Tussen 7 en 11 juni is er wel een W(orld)D(evelopers)C(onvention) van Apple waar wel een verwachting is dat er meer bekend gaat worden gemaakt.

Tevens is de naam 4G ook maar gewoon verzonnen door speculanten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
begin juli zei onze expert op het werk